dimarts, 9 de setembre del 2014

ELS MEUS PRIMERS MITJONS

Aquest cap de setmana he participat en el meu primer #retofinde, i he fet un mitjó .
Aquest ha sigut el resultat.

Este fin de semana he realizado mi primer calcetín, participando en #retofinde.
Este es el resultado.


Aquest primer mitjó m'ha quedat per un peu més gran que el meu, però ara ja sé com teixir uns del meu numero!!! hehehehe

Me ha quedado un poco grandote, pero ahora ya sé como hacerlos de mi número!!! jejeje

Ha estat una experiència molt divertida, i al mateix temps tot un repte per mi!!!
He seguit per primer cop totes les explicacions i videos a través d'instagram, facebook i blog!!!!  I... poca broma quan no s'hi està acostumat és un embolic.
De totes maneres, els vídeos i les explicacions molt entenedores i fàcils de seguir. Des d'aquí felicito a la Lucía de http://retofinde.blogspot.com.es/  , una gran persona i professora, amb una gran dosi de paciència, per les hores que ens has dedicat tant desinteressadament.

Ha sido una experiencia muy divertida, y un nuevo reto para mi!!!!
Por primera vez he seguido todas las instrucciones y videos a través de instagram, facebook i blog!!!! Ayyy ! Qué lío cuando una no está acostumbrada!!!
De todos modos  los videos y explicaciones muy fáciles de entender y seguir. Desde aquí felicito a Lucía de http://retofinde.blogspot.com.es/   , una gran persona y profesora, con una gran dosis de paciencia. Gracias por todas las horas que nos has dedicado desinteresadamente.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada